Testy lakierów i inspiracje

niedziela, 26 lutego 2017

Testujemy #7

Cześć :)
Dzisiaj postanowiłam dodać kolejny test, tym razem lakieru Miss Selene Nail Lacquer, nr 181. Nie byłam przekonana co do tej linii Golden Rose, ale szukałam właśnie takiego, miedzianego odcienia lakieru - na szybko znalazłam tylko ten, ale koniec końców jestem zadowolona z niego.





Gdzie kupić - stacjonarne sklepiki Golden Rose, na ich stronie nie znalazłam tego nr lakieru, pod tym numerem widnieje inny kolor
Cena - 3,20zł
Rodzaj pędzelka - wąski
Pojemność - 5ml

PLUSY
+świetnie mieni się w świetle drobinkami
+cena
+szybko schnie
MINUSY
-wąski pędzelek nie sprzyja malowaniu (osobiście preferuję szerokie)
-konieczne dwie warstwy lakieru
-pojemność






Jedna warstwa lakieru.




Dwie warstwy.

Lakier nadaje paznokciom świetny kolor i szybciutko wysycha, dlatego śmiało można nim pomalować paznokcie przed wyjściem. Z drugiej strony pojemność i pędzelek nie zachęcają.

Końcowa ocena to 7/10.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz