Testy lakierów i inspiracje

niedziela, 20 sierpnia 2017

Testujemy #20

Dziś chciałam przetestować kolejny pyłek, tym razem holograficzny, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia! ♥

Cena - 6$ (na stronie producenta)
Gdzie kupić - strona producenta, Aliexpress
Pojemność - 1g


Pyłki z Born Pretty zawsze są świetnie zapakowane.



Moją bazą został lakier z Hean nr 168.

Pyłek nałożyłam na lepki lakier, a potem delikatnie roztarłam palcem aż do momentu uzyskania idealnie gładkiego paznokcia. Na koniec tylko top coat i koniec. Efekt skradł moje serce 💖






Jedyne co mogę zrobić to polecić ten pyłek, idealnie sprawdzi się w sierpniowym słońcu (mam nadzieję, że jeszcze wróci 😄). Łatwa aplikacja i efekt końcowy na pewno są jego atutem.
Co do minusów to niestety dostępność - rzeczy z Born Pretty nie widziałam na polskim rynku, dlatego zostaje nam strona producenta lub Aliexpress (tam go kupiłam za niecałe 4zł).

Końcowa ocena - 10/10


 Lakier I - Hean Color Ultimate, nr 168
Lakier II - Bell HypoAllergenic (top coat)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz