Testy lakierów i inspiracje

środa, 2 sierpnia 2017

Testujemy #19

Dzisiejszy Test nieco inny od pozostałych, ponieważ jego gwiazdą jest pyłek Mirror Effect od Silcare, który przetestowałam na tradycyjnych lakierach. Jak wyszło? Zobaczcie sami ☺

Pyłek sam w sobie jest śliczny, miałam ochotę wszystko nim obsypać, tak pięknie się mienił ♥




Pierwszy kolor jaki wybrałam to klasyczna czerń, na której najciekawiej wygląda 'lusterko'.


Pyłek aplikowałam na prawie wyschnięty lakier pacynką, myślałam, że będzie się to robiło trudniej, ale nie trzeba było mocno wklepywać pyłku w płytkę paznokciową. Po "wtarciu" pyłku paznokcie wyglądały naprawdę zjawiskowo. Nadmiar pyłku zmiotłam pędzelkiem.



Ten moment chyba najbardziej mi się spodobał - paznokcie iskrzyły milionem drobinek ♥♥♥



Na drugi ogień poszedł błękit z Lovely, to też był strzał w dziesiątkę! ;)








Pyłek jest bardzo drobny co sprawia, że naprawdę łatwo się go aplikuje i jest naprawdę wydajny - zużyłam go naprawdę niewiele!

Końcowa ocena - 10/10

Dodatkowo użyłam w Teście:

Lakier I - Lovely, Classic Nail Polish, nr 34
Lakier II - Lovely, Summer Beauties, nr 2

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz