Testy lakierów i inspiracje

sobota, 29 kwietnia 2017

Testujemy #13

Dzisiaj pora na Test lakieru. Chciałam wypróbować nowość marki Wibo, mianowicie lakier neonowy, dwufazowy - 'Hits of the season'. Do testu wybrałam niebieski lakier, uznałam, że najlepiej spróbować z takim, który kolorystycznie od razu wpadł mi w oko. Zapraszam :)





Cena - 11,29 zł
Gdzie kupić - drogerie ze stoiskami Wibo, drogerie internetowe
Rodzaj pędzelka - wąski i mały
Pojemność - 2 x 3 ml


PLUSY
+ kolor
+ dostępność

MINUSY
- cena
- mała pojemność
- niewygodna aplikacja
- po zaschnięciu łatwo powstają odbicia na lakierze
- słabe krycie
- lakier jest dość rzadki, dlatego rozlewa się po paznokciach



Zastanawiałam się jak producent rozwiązał opakowanie lakieru dwuskładnikowego, a tam proszę - dwie minibuteleczki lakieru.





Małe buteleczki są koszmarnie niewygodne w aplikacji lakieru...

APLIKACJA
  1.  Nakładamy bazę, którą jest biały lakier - jedna warstwa spokojnie wystarczy
  2. Po przeschnięciu bazy malujemy paznokcie niebieskim lakierem. Tutaj trzeba się trochę pobawić - lakier nie jest gęsty. No i dwie warstwy. Jedna w moim wypadku nie była satysfakcjonująca


Biała baza.




Baza + jedna warstwa lakieru.





Dwie warstwy lakieru.

Kolor lakieru jest na pewno bardzo ładny, ale podobne odcienie niebieskiego, 'zwykłego' lakieru, można znaleźć nawet w ofercie tego producenta. U mnie lakier niestety nie zaplusował, dlatego...

...końcowa ocena - 4/10.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz