Testy lakierów i inspiracje

środa, 3 maja 2017

Testujemy #14

Dzisiaj test lakieru, który pierwszy raz ujrzałam na oczy, a urzekł mnie swoim opakowaniem i nazwą, mowa tutaj o lakierze Magnolia od Sense & Body. Jak lakier wypadł w moim teście? Zapraszam ☺



Cena - ok. 12zł
Gdzie kupić - strona internetowa producenta, niektóre drogerie stacjonarne
Rodzaj pędzelka - szeroki
Pojemność - 11ml

PLUSY
+ pojemność buteleczki
+ bardzo ładny kolor nawet po jednej warstwie
+ zapach róży utrzymuje się do ok. jednego dnia
+ trwałość

MINUSY
- dostępność






Jedna warstwa lakieru.



Dwie warstwy lakieru.




Lakier oczarował mnie od samego początku, nie zawiodłam się, spełnił moje oczekiwania w 100%, dlatego nie będę ukrywała, że lakier zasługuje na wysoką ocenę i  jest godny polecenia! :)

Końcowa ocena - 10/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz