Testy lakierów i inspiracje

poniedziałek, 22 maja 2017

Testujemy #16

W dzisiejszym poscie chciałabym przyblizyć Wam i przetestować lakier marki M.A.C. Studio 'Instant Crush'.




Cena - około 40zł
Gdzie kupić - drogerie z kosmetykami marki M.A.C., sklep firmowy
Rodzaj pędzelka - wąski
Pojemność - 10ml

PLUSY
+ ładny kolor
+ dostępność
+ lakier jest wytrzymały

MINUSY
- jest bardzo rzadki
- dopiero po trzech warstwach lakieru nie prześwituje płytka paznokciowa
- długi czas wysychania
- cena



Jedna warstwa lakieru.


Dwie warstwy lakieru.



Końcowe trzy warstwy, które mnie usatysfakcjonowały.



To moja pierwsza przygoda z lakierami firmy M.A.C. Studio, troszkę się zawiodłam - miałam nadzieję, że lakier z tej półki cenowej spisze się nieco lepiej. Myślę, że kiedyś spróbuję jeszcze jakiegoś innego kolorku - w końcu nie można się zrażać jednym razem, już wiele razy spotkała mnie sytuacja, że inne kolory nawet tej samej linii okazały się dużo lepsze :)

Końcowa ocena - 6/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz